De laatste loodjes - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Robert Strating - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Robert Strating - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Robert Strating

Blijf op de hoogte en volg Robert

20 November 2013 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo allemaal,

Ik las vanmorgen in de telegraaf dat de eerste vorst en natte sneeuw
alweer gevallen is in Nederland.
Hier hebben we dat gelukkig niet. Het is wel wat bewolkt vandaag, alleen
de rest van de week gaat het erg mooi weroden.

Waarschijnlijk kan ik deze week ook mijn laatste duik in de zee doen en hopelijk heb ik dan mijn duikcursus succesvol afgerond. Heb voor de zekerheid maar even reistabletten gehaald bij de apotheek haha. Een goede voorbereiding is het halve werk.

Verder loopt mijn tweede moduul van mijn minor entrepreneurship (ondernemerschap) ook bijna ten einde.,
De laatste lessen hebben we al gehad. Aankomdende vrijdag is de offiele opening van de bakkerij en de buurtwinkel in de Nemato township.
Verder hebben we zaterdag het rugbytournooi in Alexandria. De opbrengt van het gehele tounooi gaat naar de renovatie van het clubhuis. Verder overhandig ik zaterdag ook de cheque van een sportzaak waarmee ze nieuwe sportartikelen kunnen kopen voor aankomend seisoen.
Oftewel lekker druk nog de laatste projecten.

Groete en baie sukses hierdie week,

Robert

  • 20 November 2013 - 12:32

    Bart:

    Hey!
    Alweer lang geleden dat ik hier een berichtje op geplaatst heb. Nog even en je kunt je zomerkleren wil inruilen voor handschoenen en paraplu's haha. Minor dus bijna afgerond en daarna nog reizen?? Je mag niet eerder terug naar Nederland voor je de big 5 gezien hebt hoor;)
    Enjoy

  • 20 November 2013 - 19:24

    Henk En Gea:

    Hall Robert

    Neem nog maar even en duik daar, en nog veel plezier de laatste paar weken daar
    op schiphol staan ze straks waarschijnlijk al klaar met das en handschoenen en muts

    gr Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Hallo, Ik ben Robert Strating en ben 22 jaar oud en woonachtig in Emmen. Verder studeer ik retail management aan de Stenden. Vanaf aankomende vrijdag vertrek ik naar Zuid-Afrika om aan de Stenden university een minor te volgen namelijk entrepreneurship. Ook hoop ik natuurlijk de mooie natuur en de cultuur van Zuid-Afrika te ontdekken. groeten, Robert Strating

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 7346

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 07 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: