Nominatie LC awards voor de NEMATOfor4bakery - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Robert Strating - WaarBenJij.nu Nominatie LC awards voor de NEMATOfor4bakery - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Robert Strating - WaarBenJij.nu

Nominatie LC awards voor de NEMATOfor4bakery

Door: Robert Strating

Blijf op de hoogte en volg Robert

09 Juni 2014 | Nederland, Emmen

Hallo Allemaal,

Wij zijn met ons project in de NEMATO townships in Port Alfred genomineerd voor een prijs van de Leeuwarder Courant namelijk de LC Student Awards.

Dit is voor ons project van de bakkerij gecombineerd met de kleine supermarkt en take-a-way shop. Het project draait nog steeds vrij redelijk. Hierdoor hebben ook 10 mensen een baan gekregen en hebben een eigen inkomen. Ook heeft de NEMATO townships nu eigen lokale winkels.

Uiteraard zijn we super trots en blij dat we zijn genomineerd. Alleen hopen wij natuurlijk dat jullie allemaal willen stemmen op ons project zodat wij gaan winnen!! :D kan via deze website: www.lc.nl/lcawards

Hieronder staat de link van het filmpje van ons project:

Robert

Hallo, Ik ben Robert Strating en ben 22 jaar oud en woonachtig in Emmen. Verder studeer ik retail management aan de Stenden. Vanaf aankomende vrijdag vertrek ik naar Zuid-Afrika om aan de Stenden university een minor te volgen namelijk entrepreneurship. Ook hoop ik natuurlijk de mooie natuur en de cultuur van Zuid-Afrika te ontdekken. groeten, Robert Strating

Actief sinds 23 Juli 2013