Mijn eerste reis - Reisverslagen van Robert Strating - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Robert Strating - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf volgende week maandag ga ik studeren in Zuid-Afrika aan de Stenden in Port Alfred. De minor entrepreneurship ( ondernemerschap) ga ik daar volgen. Verder hoop ik natuurlijk heel veel van het land te mogen zien en de cultuur te beleven.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2014

Nominatie LC awards voor de NEMATOfor4bakery

10 December 2013

De terugreis

20 November 2013

De laatste loodjes

04 November 2013

werken in afrika

17 Oktober 2013

Adres
Robert

Hallo, Ik ben Robert Strating en ben 22 jaar oud en woonachtig in Emmen. Verder studeer ik retail management aan de Stenden. Vanaf aankomende vrijdag vertrek ik naar Zuid-Afrika om aan de Stenden university een minor te volgen namelijk entrepreneurship. Ook hoop ik natuurlijk de mooie natuur en de cultuur van Zuid-Afrika te ontdekken. groeten, Robert Strating

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7384

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 07 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: