Grahamstown - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Robert Strating - WaarBenJij.nu Grahamstown - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Robert Strating - WaarBenJij.nu

Grahamstown

Door: Robert Strating

Blijf op de hoogte en volg Robert

19 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo allemaal,

Het weer is vandaag gelukkig wat beter dan de afgelopen dagen.
Het was namelijk vrij koud met 16 graden en een stevige wind.

Nu ik dit blog aan het schrijven ben kijk ik vanuit de kantine uit op de
zee met mooie golven. Goh wat een vervelend uitzicht toch haha.

Verder gaat het in Zuid-Afrika vrij goed. De lessen bevallen vrij goed
en we hebben ook nog veel tijd over voor leuke dingen.

In de townships valt het niet altijd mee om samen te werken met de ondernemers. Afgelopen donderdag hadden we namelijk ook een afspraak met 2 ondernemers, alleen zijn ze niet komen opdagen. We hebben ze wel gebeld en 1 zei dat hij er aankwam alleen waren ze er na een uur nog niet. Dus zijn we maar terug gegaan met de bus.

Morgenmiddag gaan we een tweede poging doen dan zijn namelijk alle ondernemers er. Vanaf nu gaan we ook vragen als ze een samenvatting willen geven van de punten die zei moeten doen of wat we besproken hebben. Verder gaan we proberen te achterhalen waarom de ondernemers niet zijn gekomen. Motivatie of konden ze die dag toevallig werken.

Verder gaan we vrijdag met de klas naar Grahamstown. Het is de bedoeling om er een soortgelijk project te bezoeken waar wij nu mee bezig zijn alleen is dat project al succesvol.

Ook ben ik begonnen met hockeytraining. De trainingen zijn op maandag en woensdagmiddag. Oftewel ook in zuid-Afrika kan ik blijven hockeyen.

Groeten, Robert

  • 19 Augustus 2013 - 17:00

    Maaike:

    Haai!

    Leuk dat je ook in Port Alfred kan blijven hockeyen! Zo behoud je je conditie en goede figuur tenminste ;)
    Ben benieuwd ook hoe het verder gaat lopen met jullie ondernemers..

    Liefs

  • 19 Augustus 2013 - 20:07

    Henk:

    Hallo Robert

    Fijn dat je het goed naar je zin hebt daar in zuid Afrika
    Gea en ik kijken iedere keer weer uit naar een nieuw bericht van jou

    groetjes Gea en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Hallo, Ik ben Robert Strating en ben 22 jaar oud en woonachtig in Emmen. Verder studeer ik retail management aan de Stenden. Vanaf aankomende vrijdag vertrek ik naar Zuid-Afrika om aan de Stenden university een minor te volgen namelijk entrepreneurship. Ook hoop ik natuurlijk de mooie natuur en de cultuur van Zuid-Afrika te ontdekken. groeten, Robert Strating

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 7400

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 07 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: