Hermanus - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Robert Strating - WaarBenJij.nu Hermanus - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Robert Strating - WaarBenJij.nu

Hermanus

Door: Robert Strating

Blijf op de hoogte en volg Robert

06 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hallo allemaal,

Na het mooie Plettenburg en de super gave bungeejump sprong ben ik naar Hermanus afgereisd. Dit is een stad die aan de zee ligt met een inham waar je walvissen kunt gaan spotten. Ook heb je heel veel bergen waar je kunt gaan hiken ( wandelen).
De eerste dag ben ik samen met een Zwitser en een Engels iemand en wat afrikaanse mensen van het hostel, de bergen in gegaan om te gaan hiken. Vanuit daar had je echt super uitzicht over de stad en de zee.
Daarna hebben ze s'avonds een braai gehad in het hostel.
De volgende dag ben ik naar de baai geweest en daar zijn we walvissen gaan spotten. Van de kant sta je met 100 japanners foto's te maken wat best nog wel lastig is omdat ze niet altijd even goed te zien zijn. Later op de middag regende het en toen waren de walvissen heel goed te zien. Hele gave foto's uit eindelijk weten te maken.
Je kon ook een walvistrip met een boot maken, alleen hoorde ik van 2 Belgen dat zei toen eigenlijk niets hadden gezien.
De avond zijn we naar de bar geweest in het hostel en later nog even de stad in gegaan. De volgende dag vroeg op om richting Stellenbosch te gaan.

Groeten, robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Hallo, Ik ben Robert Strating en ben 22 jaar oud en woonachtig in Emmen. Verder studeer ik retail management aan de Stenden. Vanaf aankomende vrijdag vertrek ik naar Zuid-Afrika om aan de Stenden university een minor te volgen namelijk entrepreneurship. Ook hoop ik natuurlijk de mooie natuur en de cultuur van Zuid-Afrika te ontdekken. groeten, Robert Strating

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 7392

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 07 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: